Informatii
Conditii Generale de Contractare si Utilizare
Condiții Generale de Contractare și Utilizare
În cazul în care doriți să cumpărați sau să deveniți utilizator activ al magazinului nostru online vă rugăm să citiți cu atenție Condițiile Generale de Contractare și să utilizați serviciile noastre doar în cazul în care sunteți de acord cu fiecare punct și vă obligați să respectați prevederile acesteia. Prezentul document nu se va înregistra, se va încheia doar în format electronic, nu se poate reveni asupra lui și nu face referire la coduri de conduită.
Dacă aveți întrebări în legătură cu funcționarea, procedurile de comandă și de livrare vă stăm la dispoziție la adresele de contact specificate!
Punctele principale ale contractului sunt:
Prezentarea datelor operatorului
Condiții generale
Prezentarea produselor, serviciilor care pot fi cumpărate
Categoriile produselor oferite
Prezentarea condițiilor de efectuarea comenzilor
Informații legate de prelucrarea comenzilor
Prezentarea pașilor care trebuie urmăriți pentru efectuarea comenzilor
Informații privind plata produselor / a livrării la domiciliu
Informații legate de livrare la domiciliu
Informații privind costurile de livrare la domiciliu
Anunțul privind preluarea pachetelor
Prezentarea dreptului privind returnarea produsului
Garanție
Valorificarea garanției
Regulile de prelucrare a reclamațiilor
Drepturi de autor
Protecția datelor
Datele operatorului
Denumire: IBO Szivattyú Kft.
Sediu: H-2457 Adony, Calea Dózsa György nr. 5
Cod fiscal: 23353093-2-07
Nr. de ordine în Registrul Comerțului: 07-09-020428
Registrul Comerțului, biroul de eliberări: înregistrat la Registrul Comerțului din Județul Fejér
Limba contractului: Maghiară
Adresa electronică: info@ibo-szivattyu.hu
Nr. tel.: +36 20 395 1670
Persoana de contact: László Tibor
Operator de date cu caracter personal: 04512-0001
Nr. cont bancar: RO91OTPV330000991409RO01
SWIFT cod: OTPVROBU
OTP BANK ROMANIA
Datele providerului de hosting:
UNAS Online Kft.
H-9400 Sopron, str. Major nr. 2.I/15
E-mail: unas@unas.hu
Telefon: +36-99/505-376 (H-CS 9-15h)
Fax: +36-99/505-377
Produsele, serviciile de vânzare
Categorii de produse de vânzare:
Pompe de suprafață
Pompe pentru fântână țeavă
Pompe de scufundare pentru scafandri
Pompe de circulație pentru instalații de încălzire
Pompe pentru hidrofor de apă din gospodărie
Pompe pentru nămol utilizat de scafandri
Pompe combustibil
Rezervoare pentru hidrofor
Întrerupătoare plutitoare
Controler pentru pompe
Pompe pentru toaletă și baie
Accesorii
Clauze generale
În problemele care nu sunt tratate în prezentul Regulament, precum și pentru interpretarea acestuia se vor lua în considerare prevederile Legii nr. V din 2013 privind Codul civil, Legea nr. CVIII din 2001 privind serviciile comerciale electronice și unele probleme legate de societatea informațională, precum și prevederile OG nr. 45/2014 (II.26.) privind contractele încheiate între consumator și întreprindere. Prevederile obligatorii ale reglementărilor invocate sunt obligatorii chiar fără a se stabili în mod expres.
Prezentul Regulament intră în vigoare din data de 15 octombrie 2015 și este valabil până la revocare. Operatorul este îndreptățit să modifice Regulamentul în mod unilateral. Modificările vor fi publicate de Operator pe pagina de web înainte cu 11 (unsprezece) zile de intrarea lor în vigoare. Prin utilizarea paginii consumatorii sunt de acord că toate prevederile legate de utilizarea paginii de web sunt valabile în privința lor.
În cazul în care Utilizatorul va accesa pagina de webshop al Operatorului sau dacă va citi conținutul acestuia – chiar dacă nu este utilizator registrat la pagină - este de acord ca prevederile Regulamentului sunt obligatorii în privința lui. În cazul în care Utilizatorul nu va accepta condițiile nu este îndreptățit la consultarea conținutului paginii de webshop.
Operatorul își rezervă dreptul de a distribui pagina de web, webshopul precum și părți ale acestuia. Este interzisă descărcarea, stocarea sau comercializarea oricăror conținuturi ale paginii web sau părți ale acestuia fără consimțământul scris al Operatorului.
Informații privind efectuarea comenzilor
Produsele prezentate pot fi comandate doar on-line cu livrare la domiciliu prin curier. Prețurile produselor conțin TVA-ul de 27% stabilit de lege, însă nu conțin tariful de livrare. Împachetarea nu presupune costuri suplimentare. Tarifele detailate ale livrării se găsesc în meniul Condiții de livrare.
În cazul prețurilor de promoție Operatorul va informa Utilizatorii despre promoții și durata acestora.
Dvs. puteți naviga între categoriile de produse care pot fi găsite în webshopul pompelor IBO. Dacă accesați o categorie care conține produse puteți găsi scurte descrieri, informații despre prețul și alte caracteristici ale acestora. Dacă doriți să aflați mai multe despre unele produse accesați poza sau denumirea produsului. Astfel veți ajunge la pagina produsului și veți găsi detaliile acestuia.
Procedura efectuării comenzilor
1. Accesând semnul coșului puteți pune produsul în coș.
Produsul se poate pune în coș și fără a vă loga însă pentru efectuarea unei comenzi trebuie să vă logați. Logarea se poate efectua doar dacă sunteți înregistrat. Înregistrarea se găsește la meniul de Înregistrare.
Dacă sunteți un cumpărător înregistrat dar ați uitat parola folosiți opțiunea „am uitat parola”. Dacă introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat vă vom trimite parola pe acesată adresă.
Logarea se va face la meniul Logare. Completați adresa de e-mail și parola de înregistrare și accesați căsuța de logare. Dacă logarea s-a efectuat va apărea adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și căsuța ieșire prin care puteți părăsi webshopul.
2. Conținutul coșului se poate verifica la meniul Coș. Aici veți putea verifica și modifica cantitatea produselor comandate și puteți alege modalitatea de plată și de livrare cea mai avantajoasă, totodată puteți șterge produsul. Există posibilitatea golirii întregului coș. În cazul în care doriți să mai adăugați și alte produse accesați meniul „continuarea cumpărăturilor”. Dacă totul este în regulă și veți decide efectuarea comenzii veți putea finaliza comanda prin accesarea căsuței Casă.
3. După finalizarea comenzii vom trimite pe adresa de e-mail specificată o confirmare automată care va conține datele comenzii. Dacă nu primiți această confirmare sistemul nu v-a acceptat comanda. În aceste situații vă rugăm să ne contactați și vom încerca să remediem problema.
Dacă confirmarea nu va ajunge în termenul specific serviciului comandat dar cel mult în 48 ore de la trimiterea comenzii, Utilizatorul se eliberează de obligațiile de contractare sau cele legate de ofertă. Oferta și confirmarea se vor considera primit de Operator, respectiv de Utilizator la momentul când acesta poate fi accesată de acestea. Operatorul nu este responsabil de lipsa confirmării din motiv că Utilizatorul a dat o adresă de e-mail greșit sau datorită spațiului de stocare a contului Utilizatorul nu mai poate primi mesaje.
După prelucrarea comenzii vom trimite pe adresa de e-mail specificată o confirmare de Încheierea comenzii, livrarea se va efectua numai după această confirmare.
Situația comenzii va putea fi verificată la meniul Urmărirea comenzii până la finalizarea acestuia. Aici veți găsi toate comenzile efectuate pe webshopul pompelor IBO. Toate comenzile vor fi identificate cu un număr unic de comandă.
Înregistrare
În cazul în care veți dori să cumpărați de pe webshopul pompelor IBO, cu ocazia primei cumpărări va trebui să ne dați datele necesare cumpărării, adică numele, datele de facturare și livrare, adresa de e-mail precum și parola necesară pentru logare ulterioară. Cu ocazia înregistrării puteți semnala și dorința de a primi buletine informative. Primirea buletinelor informative poate fi refuzată oricând. Înainte de finalizarea înregistrării este necesară acceptarea condițiilor de înregistrare. Înregistrarea va fi confirmată prin e-mail. Cumpărătorul este obligat să aibă grijă de confidențialitatea parolei oferite. În cazul în care în urma înregistrării numele de utilizator și parola cumpărătorului va ajunge fără drept în posesia unor terțe persoane Operatorul nu-și asumă responsabilitatea pentru pagubele sau dezavantajele născute din acest fapt. Prin completarea adresei de e-mail utilizatorii își dau acordul la primirea de mesaje cu caracter tehnic. Datele de înregistrare vor fi șterse la cerere de către operator. Din motive de siguranță cererea de ștergere va deveni valabilă doar la confirmarea cererii, astfel se poate evita ca o persoană străină să vă șteargă intenționat sau din greșeală din sistem.
Înregistrarea este identificată prin adresa de e-mail, astfel orice adresă de e-mail se poate înregistra doar o singură dată. Înregistrarea nu presupune nicio obligație!
Prelucrarea comenzilor
Prelucrarea comenzilor se efectuează zilnic între orele 9-16.
Efectuarea de comenzi este posibilă și în afara programului de mai sus, în cazul efectuării unor comenzi după expirarea programului de lucru, acestea vor fi prelucrate în ziua următoare.
Termenul general de onorarea comenzilor, în cazul produselor aflate pe stoc, este de 2-4 zile de la primirea confirmării. În cazul produselor care nu sunt pe stoc termenul este de 5-10 zile. În cazul în care produsul nu se află pe stoc nici la producător, precum și în cazul produselor care sunt importate de noi, din cauza transportului internațional, termenul poate fi și mai lung (3-4 săptămâni).
Pozele afișate pe pagina produsului pot fi diferite de realitate, în unele cazuri au rolul doar de a ilustra. Societatea noastră nu-și asumă răspunderea pentru eventualele schimbări neanunțate ale caracteristicilor tehnice ivite din cauza furnizorului sau din cauze neimputabile acestuia.
Ne rezervăm dreptul de a renunța în parte sau în totalitate la comenzile confirmate. Executarea parțială este posibilă doar cu acordul persoanei care efectuează comanda! În cazul achitării anticipate a prețului vom returna banii.
Modalitatea de plată a produsului / a cheltuielilor de livrare
Modalitatea de plată a produsului comandat:
1. prin transfer bancar: în cazul în care comanda a fost confirmată, în mesajul de confirmare veți găsi numărul contului nostru bancar și numărul comenzii care trebuie menționată cu ocazia efectuării transferului. Produsul va fi predat curierului doar în momentul în care suma va apărea pe contul nostru (de obicei a doua zi dimineața).
2. plata cu ramburs: Produsul se va livra de societatea GLS la adresa specificată de dvs., iar prețul va trebui achitat în numerar curierului. În cazul comenzii cu plata cu ramburs, la cheltuielile de transport se va calcula și taxa de ramburs în valoare de 10 RON.
3.Plata on-line cu card:
Magazinul nostru Web propune cumparatorilor, cardul bancar securizat oferit de BORGUN/SIMPLE. Pentru platitorii cu card, BORGUN/SIMPLE se ofera servicii suplimentare metodelor cunoscute anterior, cu ajutorul lor puteti efectua tranzactii mult mai simplu si rapid, iar serviciul suplimentar fac tranzactiile on-line mai confortabile si urmaribile.
Datele sunt protejate de standardele internationale relevante, audiate de sistemele de securitate.
Procesul de plata:
1. Faceti clic pe butonul '' Finalizeaza comanda'' si veti fi transferati pe pagina de plata BORGUN/SIMPLE unde cu completarea datelor a cardului, porneste tranzactia.
2. Dupa introducerea datelor de card, va rugam sa verificati daca datele sunt corecte.
3. Sistemele de prelucrare a bancii va incepe procesarea tranzactiei.
4. Veti fi informat cu privire la rezultatul de plata prin e-mail, precum veti fi redirijat pe pagina magazinului nostru web
Carduri acceptate: MasterCard / Maestro / Visa / Visa Electron / American Express
ATENTIE!! Nu toate tipurile de carduri Visa Electron si Maestro emise de banci, pot efectua plati on-line. Va rugam sa verificati la banca emitentul cardului.
Informatii suplimentare despre plata securizata cu card de credit, puteti gasi pe pagina BORGUN/SIMPLE.
În cazul plății cu ramburs prețul produsului comandat se va plăti curierului în momentul preluării coletului. În cazul plății prin bancă vă rugăm să virați banii în contul bancar indicat. În cazul plății anticipate prin bancă sau prin card, pachetul se va pregăti după ce prețul va intra în contul nostru bancar. Prețul final va conține toate cheltuielile conținute de centralizatorul comenzii și de confirmare. Factura și certificatul de garanție o veți găsi în pachet. În momentul primirii coletului vă rugăm să procedați la verificarea acestuia, iar în cazul detectării unor defecțiuni al produsului solicitați încheierea unui proces-verbal și refuzați preluarea coletului. Nu putem accepta reclamații ulterioare, fără proces-verbal.
Taxele de livrare
- Dacă valoarea comenzii este între 0-350 RON – Taxa de livrare este de: 35 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 351-850 RON – Taxa de livrare este de: 40 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 851-1700 RON – Taxa de livrare este de: 52 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 1701-2300 RON – Taxa de livrare este de: 65 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 2301-3500 RON – Taxa de livrare este de: 80 RON
- Dacă valoarea comenzii va depăși suma de 3501 RON – Nu se percepe taxă de livrare.
- În cazul unor comenzi cu plată cu ramburs la cheltuielile de livrare se va adăuga o taxă de ramburs de 10 RON.
Termen de livrare
În cazul produselor aflate pe stoc este de 2-4 zile. Dacă produsul nu se află pe stoc termenul este de 5-10 zile.
Dacă produsul nu se află pe stoc nici la producator, ori în cazul unor produse care sunt importate de noi, din cauza transportului internațional, termenul poate fi și mai lung (3-4 săptămâni).
Informații privind livrarea la domiciliu
Comenzile efectuate de pe webshopul pompelor IBO vor fi executate de societatea de curierat GLS. Livrarea pachetelor se va efectua în zilele lucrătoare între orele 8-17. În cazul în care dvs. nu vă aflați la domiciliu în acest interval orar ar fi recomandabil (dacă este posibil) să ne dați adresa de la locul de muncă.
Anunțul privind preluarea pachetelor
Vă rugăm să efectuați comanda doar în cazul în care la momentul preluării pachetului aveți posibilitatea achitării prețului către curier! În cazul unor pachete nepreluate, trimise înapoi, prețul de ramburs va fi suportat de cumpărător, retimiterea va fi posibil doar în urma achitării anticipate a prețului. Cheltuielile de transport a pachetelor nepreluate vor fi suprtate de cumpărător!
Returnarea produsului
În baza prevederilor Directivei nr. 2011/83/UE precum și a OG nr. 45/2014 (II.26.) privind regulile contractelor dintre consumator și societate, Consumatorul poate renunța la contract și returna produsul comandat în termen de 14 zile de la preluarea acestuia. În lipsa informării despre această prevedere Consumatorul își poate exercita dreptul de renunțare timp de 1 an.
Consumatorul își poate exercita dreptul de renunțare și în termenul dintre încheierea contractului și preluarea produsului.
Termenul de renunțare se va termina la expirarea celor 14 zile calculate de la preluarea produsului de către Cumpărător sau de o terță persoană desemnată de acesta, diferit de curier.
Cheltuielile de ramburs al produsului vor fi suportate de cumpărător, societatea nu și-a asumat suportarea acestor cheltuieli.
În cazul exercitării dreptului de renunțare Cumpărătorul nu are alte obligații de plată în afară de cheltuielile de returnare ale produsului, însă Operatorul va putea pretinde suportarea pagubelor cauzate prin utilizarea neconformă al produsului.
Dreptul de renunțare nu se poate exercita în cazul unor produse care nu sunt prefabricate, care s-au efectuat în baza dispozițiilor sau la solicitarea expresă al compărătorului sau în cazul produselor personalizate.
Cumpărătorul de asemenea nu-și poate exercita dreptul de renunțare
a. în cazul unor contracte care au ca obiect efectuarea unor servicii, după prestarea în întregime a serviciilor respective, dacă vânzătorul a procedat la prestarea serviciului după obținerea prealabilă a consimțământului cumpărătorului și acesta are cunoștință de faptul că în urma prestării serviciului își pierde dreptul de renunțare;
b. în cazul unor produse sau servicii în cazul cărora întreprinderea nu poate influența prețul sau tariful, și în termenul de renunțare depinde de fluctuații;
c. în cazul unor produse perisabile sau care își păstrează valabilitatea pe o perioadă foarte scurtă;
d. în cazul unor produse împachetate care din motive de igienă sau de protecția sănătății nu pot fi returnate după desfacere;
e. în cazul unor produse care în urma predării se va uni în mod inseparabil cu alte produse;
f. în cazul unor băuturi alcoolice a căror preț nu poate fi influențat de vânzător și depinde de fluctuațiile pieței și a cărei preț s-a stabilit de părți cu ocazia încheierii contractului dar executarea contractului se va face doar după treizeci de zile de la încheierea acestuia;
g. în cazul unor contracte de întreprindere în cazul cărora întreprinderea va contacta cumpărătorul la solicitarea expresă a acestuia în vederea efectuării unor lucrări de mentenanță;
h. în cazul unor înregistrări audio sau video, ori software pentru calculator a căror ambalaj a fost desfăcut de consumator după preluare;
i. în cazul unor ziare, reviste și periodice, cu excepția contractelor privind abonamentele la acestea;
j. în cazul unor contracte încheiate la licitații publice;
k. în cazul contractelor de cazare, cu excepția celor referitoare la servicii de locuință, a contractelor de transport, închiriere de autovehicule, servicii legate de activități de alimentație sau de timp liber, dacă în contract s-a stabilit o dată limită sau un termen pentru executare;
l. în privința conținutului de date digitale oferite fără un suport fizic, dacă întreprinderea a început executarea în baza acordului consumatorului exprimat în prealabil și dacă în același timp cu exprimarea acordului consumatorul a declarat că a înțeles că în urma începerii executării va pierde dreptul de renunțare.
În baza prevederilor legale de mai sus, în urma returnării produsului, Operatorul va rambursa prețul, inclusiv cheltuielile de transport, de îndată dar cel târziu în termen de 14 zile.
Returnarea se va efectua în modalitatea aleasă pentru plata prețului, în afară de cazul în care Cumpărătorul își dă acordul expres pentru utilizarea unei alte modalități de plată; Cumpărătorul nu va suporta cheltuieli suplimentare datorate modalității de rambursare.
Consumatorul este obligat să returneze sau să predea produsele la adresa Operatorului fără întârizeri nemotivate dar nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea către Operator a notificării privind renunțarea.
În cazul unor renunțări exprimate în scris Consumatorul poate trimite declarația de renunțare în termen de 14 zile.
Consumatorul respectă termenul dacă a procedat la returnarea produsului/produselor înainte de expirarea celor 14 zile.
Operatorul nu este obligat să ramburseze Consumatorului cheltuielile suplimentare ocazionate de apelarea la un mod de transport mai costisitor decât cel mai ieftin folosit de obicei de Operator.
Consumatorul va suporta doar cheltuielile directe ale returnării produsului cu excepția cazului în care întreprinderea și-a asumat suportarea acestor cheltuieli.
Consumatorul va răspunde pentru devalorizarea produsului doar în cazul în care acesta se datorează folosirii neconforme naturii, caracteristicilor și funcționării acestuia.
Operatorul are dreptul de a întârzia rambursarea prețului până ce nu a primit marfa, ori Consumatorul nu oferă dovada trimiterii acestora: dintre cele două variante se va lua în considerare data anterioară.
În cazul în care Consumatorul dorește să se folosească de dreptul său de renunțare, acesta o poate face în scris la adresele de contact specificate (chiar prin completarea fișei/declarației-model atașate) sau prin telefon. În cazul anunțării prin poștă se va lua în calcul data expedierii, iar în cazul anunțului prin telefon data efectuării apelului. În cazul anunțului în scris prin poștă expedierea se va face prin trimitere recomandată cu mențiunea de colet. Produsul comandat se poate returna Operatorului prin poștă sau prin intermediul unei firme de curierat.
Consumatorul trebuie să aibă deosebită grijă la utilizarea conformă a produsului, deoarece pagubele rezultate din folosirea neconformă vor cade în sarcina acestuia! În termen de paisprezece zile de la returnarea produsului Operatorul va rambursa prețul împreună cu cheltuielile de transport în contul bancar specificat de Consumator.
OG nr. 45/2014 privind reglementarea detailată a contractelor dintre consumator și întreprindere se poate accesa aici.
Directiva nr. 2011/83/UE emisă de Parlamentul European și Comisie se poate accesa aici.
Consumatorul poate contacta Operatorul și cu alte reclamații pe adresele de contact specificate în prezentul Regulament.
Dreptul de renunțare nu poate fi exercitată de întreprinderea sau persoana care acționează în cadrul profesiei sau a activității sale comerciale.
Garanție
Pe produsele cumpărate oferim o garanție de 12-24 luni în funcție de produs. În baza certificatului de garanție cumpărătorul are dreptul la repararea gratuită a produsului defectat în termenul de garanție. Reparațiile garanțiale cuprind defecțiunile de fabricație. Condițiile de valorificarea garanției sunt valabile doar cu respectarea condițiilor enumerate în ghidul de utilizare a produsului.
În cazul defectării produsului veți putea afla detalii la adresa și numărul de telefon specificat pe certificatul de garanție sau la adresele noastre de contact.
Cheltuielile de transport până la punctul de service cad în sarcina consumatorului. Produsul defectat se poate trimite și la punctul de service al webshopului nostru din Sat Lisnau Nr 190/a Jud.Covasna,com Ozun,cod 527132. Pachetele expediate cu plata cu ramburs a expedierii nu vor fi ridicate de noi, acestea se vor returna expeditorului!
Detalii despre regulile de garanție:
Garanția de bună execuție
În ce cazuri poate Cumpărătorul valorifica dreptul său de garanție de bună execuție?
Cumpărătorul are dreptul de a valorifica garanția obligatorie potrivit prevederilor Codului civil pentru executarea neconformă din partea societății care operează webshopul.
Ce drepturi are Consumatorul în baza garanției de bună execuție?
În baza garanției de bună execuție Consumatorul poate alege între următoarele: poate solicita repararea sau înlocuirea cu excepția cazului în care opțiunea aleasă de Consumator este imposibil de executat sau este mult mai costisitor decât celelalte variante. Dacă nu a solicitat sau nu putea solicita repararea sau înlocuirea poate cere reducerea contraprestației sau poate proceda la repararea defecțiunii pe cheltuiala întreprinderii ori – în ultimul rând – poate renunța la contract. Consumatorul poate trece de la o opțiune la alta însă cheltuielile ocazionate de schimbare vor fi suportate de acesta cu excepția cazului în care schimbarea este justificată sau acesta se datorează culpei întreprinderii.
Termenul în care Cumpărătorul își poate valorifica garanția de bună execuție.
Consumatorul este obligat notifice defecțiunea de îndată dar nu mai târziu de două luni de la data constatării. Totodată vă atragem atenția că peste termenul de prescripție de doi ani de la încheierea contractului nu mai puteți valorifica garanția de bună execuție.
Față de cine se valorifică garanția de bună execuție?
Garanția de bună execuție se valorifică față de întreprindere.
Ce alte condiții trebuie îndeplinite pentru valorificarea garanției de bună execuție?
În afară de obligația de comunicare a defecțiunii în termen de șase luni de la executare, în cazul în care Consumatorul face dovada că produsul sau serviciul a fost asigurat de întreprinderea care operează webshopul. Peste termenul de șase luni de la executare Consumatorul este obligat să facă dovada că defecțiunea a existat și în momentul executării.
Garanția de conformitate
În ce cazuri puteți valorifica garanția de conformitate?
În cazul defecțiunii bunurilor (produselor) mobile Consumatorul poate alege între garanția de bună execuție și garanția de conformitate.
Ce drepturi conferă garanția de conformitate?
În baza garanției de conformitate Consumatorul poate cere repararea sau înlocuirea produsului.
În ce cazuri este defect produsul?
Produsul este defect în cazul în care acesta nu corespunde cerințelor de calitate aflate în vigoare la data punerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile prezentate de fabricant prezentate în descrierea produsului.
Care este termenul de valorificare a garanției de conformitate?
Consumatorul își poate valorifica garanția de conformitate în termen de doi ani de la data punerii în funcțiune de către Consumator. După expirarea acestui termen Consumatorul va pierde această garanție.
Față de cine și în ce condiții poate fi valorificată garanția de conformitate?
Garanția de conformitate poate fi exercitată doar față de fabricantul sau furnizorul bunului mobil. În cazul garanției de conformitate defecțiunea produsului trebuie dovedită de Consumator.
Care sunt cazurile în care fabricantul (furnizorul) este exonerat de obligația de garanție de conformitate?
Fabricantul (furnizorul) este exonerat de garanția de conformitate dacă poate dovedi că:
- produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale comerciale, sau
- la momentul respectiv datorită stării de dezvoltare a științei și a tehnicii defecțiunea respectivă nu putea fi detectată sau
- defecțiunea produsului se datorează respectării unor prevederi legale sau dispozițiilor unor autorități.
Fabricantul (furnizorul) trebuie să justifice doar un singur motiv.
Vă atrag atenția că nu puteți valorifica garanție de bună execuție și garanție de conformitate în același timp pentru una și aceeași defecțiune. În cazul valorificării cu succes a garanției de conformitate vă mai puteți valorifica garanția de bună execuție față de fabricant pentru produsul schimbat sau reparat.
Garanție
În ce cazuri poate Consumatorul valorifica garanția de bună execuție?
În baza prevederilor OG nr. 151/2003 (IX.22.) privind garanția de bună execuție obligatorie pentru produsele de lungă durată, întreprinderea care operează webshopul are obligația de garanție.
Ce drepturi are Consumatorul și în ce termene trebuie valorificate în baza garanției?
Termenul de garanție este de un an. Termenul începe de la predarea produsului către consumator, sau dacă punerea în funcțiune se efectuează de distribuitor sau persoana desemnată de acesta, termenul începe să curgă de la data punerii în funcțiune.
În ce cazuri este exonerată întreprinderea de obligația de garanție?
Întreprinderea este exonerată de obligația de garanție doar în cazul în care acesta poate dovedi că defecțiunea a intervenit după executare. Vă atragem atenția că nu puteți valorifica în același timp garanție de bună execuție și garanție de conformitate pentru aceeași defecțiune, însă drepturile conferite de garanție sunt valabile pentru Consumator în mod independent de drepturile prevăzute la garanția de bună execuție și de conformitate.
Operatorul nu are obșigație de garanție pentru defecțiunile datorate uzurii obișnuite, respectiv pentru defecțiuni intervenite din folosirea culpabilă, efecte diferite de cele definite, sau orice alte defecțiuni datorate folosirii neconforme după trecerea răspunderii.
PROCEDURA ÎN CAZ DE VALORIFICARE A GARANȚIEI
Înțelegerile părților din contractul dintre întreprindere și consumator nu pot fi diferite față de prevederile directivei dacă acestea sunt în defavoarea consumatorului.
Consumatorul are doar obligația de a face dovada încheierii contractului (cu factura sau doar cu chitanța).
Întreprinderea este obligată să încheie proces-verbal despre cererea consumatorului de valorificare a garanției.
Copia procesului-verbal trebuie pusă de îndată la dispoziția consumatorului care va semna dovada înmânării.
În cazul în care întreprinderea nu poate da un răspuns în privința acceptării cererii de valorificare a garanției – în cazul refuzului motivul acestuia și totodată despre posibilitatea de a se adresa unui mediator – trebuie să-și comunice poziția către consumator în termen de cinci zile obținând și dovada acestei comunicări.
Întreprinderea este obligată să păstreze procesul-verbal timp de trei ani de la data încheierii acestuia și să-l prezinte autorității care procedează la verificarea acestuia.
Întreprinderea trebuie să depună eforturi pentru efectuarea reparației sau a înlocuirii în termen de cel mult cincisprezece zile.
DIVERSE
Pentru executarea obligațiilor sale operatorul poate contracta colaboratori. Pentru nelegalitățile săvârșite de acestea va răspunde ca și pentru propria faptă.
În cazul în care oricare dintre prevederile prezentului Regulament devin nevalabile, nelegale sau imposibile de executat, acest fapt nu va atrage nevalabilitatea, nelegalitatea sau neexecutarea celorlalte prevederi.
În cazul în care Operatorul nu-și exercită drepturile conferite de Regulament acesta nu înseamnă că a renunțat la dreptul respectiv. Orice renunțare la un drept este valabil doar în baza unei declarații de renunțare. Faptul că Operatorul nu ține neapărat de respectarea unei prevederi esențiale ale Regulamentului nu înseamnă că renunță la dreptul ca în viitor să pretindă respectarea riguroasă a respectivei prevederi.
Diferendele între Operator și Consumator vor fi rezolvate pe calea tratativelor.
ORDINEA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR
Scopul webshopului nostru este de a onera toate comenzile în cantități și calități corespunzătoare spre satisfacerea clientului. În cazul în care Consumatorul are totuși nemulțumiri în privința contractului sau a executării acestuia își poate comunica reclamația prin numărul de telefon, adresa de e-mail specificate mai sus sau prin corespondență.
Operatorul va proceda la examinarea și la rezolvarea reclamației verbale. În cazul în care consumatorul nu este de mulțumit de rezolvarea reclamației sau rezolvarea acestuia nu este posibilă, Operatorul va încheia un proces-verbal care va conține reclamația și poziția lui față de acesta și va preda cumpărătorului o copie a acestuia.
În cazul reclamației scrise Operatorul va răspunde întermen de 30 de zile. În cazul unui răspuns negativ va oferi o motivare. Opratorul va păstra timp de cinci ani copia procesului-verbal și a răspunsului și va prezenta autorităților competente cu verificarea acestuia.
Vă informăm că în cazul respingerii reclamației vă puteți adresa instanței sau a unui complet de mediere la adresele de contact de mai jos.
În vederea rezolvării diferedelor Operatorul se va adresa completului de mediere.
Se va putea adresa și Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului:
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
Adresa: 1088 Budapesta, B-dul József nr. 6
Adresa poștală: 1428 Budapesta, Cp.: 20
Coordinatele GPS: X 19,071 Y 47,496
Nr. telefon centrală: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
Sau la organele teritoriale:
Biroul Guvernamental al Județului Fejér
Oficiul de Aprobări Tehnice și de Protecția Consumatorului, Biroul Protecția Consumatorului
Șef oficiu: Schneider Istvánné
Șef birou: dr. Czifra Judit
Adresă: 8000 Székesfehérvár, P-ța Piac nr. 12-14
Adresa poștală: 8050 Székesfehérvár, Cp.: 936
Nr. telefon: +36 22 501 751, +36 22 501 626
Telefax: +36 22 501 627
E-mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
Punct relații clienți:
Luni – joi 8.00 – 12.00; 13.00 – 15.30
Vineri 8.00 – 13.00
Lista birourilor teritoriale ale Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor:
http://www.nfh.hu/teruleti
Dacă aveți reclamații vă puteți adresa următorului complet de mediere:
Completul de Mediere al Județului Fejér
Adresa: 8000 Széesfehérvár, P-ța Hosszúsétatér nr. 4-6
Nr. telefon: (22) 510-310
Fax: (22) 510-312
Nume: Kirst László
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Aici veți găsi lista completelor de mediere din Ungaria:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
Completul de mediere este competent să procedeze la rezolvarea diferendelor între întreprindere și consumator în afara cadrului procesual al instanțelor de judecată. Sarcina completului de mediere este de a obține o înțelegere între părți, iar în caz de nereușită să decidă asupra asigurării simplificată, rapidă, eficientă și ieftină a drepturilor consumatorilor. Completul de mediere oferă informații despre drepturile consumatorului și obligațiile operatorului la solicitarea consumatorului sau al Operatorului.
În cazul unor diferende transfrontaliere legate de un contract online de vânzare-cumpărare sau contract online de prestări servicii părțile se vor adresa completului de mediere de pe lângă camera de comerț al capitalei.
Operatorul este obligat să coopereze în procedurile de mediere. În acest sens, în cadrul procedurii de mediere, este obligat să-și trimită întâmpinarea și la audiere să asigure prezența persoanei mandatate să încheie tranzacția. Dacă întreprinderea nu-și are sediul sau reședința pe raza camerei în cadrul căruia funcționează completul de mediere, obligația de cooperare a întreprinderii se referă la oferta de a încheia o tranzacție scrisă în acord cu nevoile consumatorului.
DREPTURI DE AUTOR
Din moment ce pagina ibo-pompa.ro se califică o operă protejată de drepturile de autor, orice descărcare a conținutului paginii ibo-pompa.ro sau a unor părți din acesta (multiplicarea), republicarea, folosirea în orice altă modalitate, stocarea electronică, prelucrarea și comercializarea fără consimțământul scris al Operatorului este interzisă.
Preluarea de materiale de pe pagina ibo-pompa.ro sau din baza de date a acesteia se poate efectua doar prin menționarea paginii, chiar și cu acordul scris al operatorului.
Operatorul își rezervă toate drepturile în privința tuturor elementelor serviciilor sale, a numelor de domain, a numelor secundare derivate din numele principale de domain precum și a suprafețelor de reclamă pe internet.
Este interzisă adaptarea, decriptarea conținutului paginii ibo-pompa.ro sau a unor părți din acesta; înființarea nedreaptă a unor utilizatori sau parole; utilizarea oricăror aplicații prin care se poate modifica sau indexa pagina ibo-pompa.ro sau a unor părți ale acesteia.
Denumirea ibo-pompa.ro este protejat de drepturile de autor, utilizarea acesteia în afară de referire este posibilă doar în baza acordului în scris al Operatorului.
Utilizatorul ia la cunoștință că utilizarea fără autorizație dă dreptul Operatorului la despăgubiri. Valoarea despăgubirilor este de 50.000 forinți pe fiecare poză și 20.000 forinți pe cuvânt, suma fiind valoarea brută. În cazul încălcării drepturilor de autor Operatorul va proceda la atestarea notarială a faptului a căror cheltuieli vor fi de asemenea suportate de cel care a săvârșit nelegalitatea.
PROTECȚIA DATELOR
Informarea privind protecția datelor se poate accesa pe pagina: http://www.ibo-szivattyu.hu/adatvedelem
Adony, 15 octombrie 2015
În cazul în care doriți să cumpărați sau să deveniți utilizator activ al magazinului nostru online vă rugăm să citiți cu atenție Condițiile Generale de Contractare și să utilizați serviciile noastre doar în cazul în care sunteți de acord cu fiecare punct și vă obligați să respectați prevederile acesteia. Prezentul document nu se va înregistra, se va încheia doar în format electronic, nu se poate reveni asupra lui și nu face referire la coduri de conduită.
Dacă aveți întrebări în legătură cu funcționarea, procedurile de comandă și de livrare vă stăm la dispoziție la adresele de contact specificate!
Punctele principale ale contractului sunt:
Prezentarea datelor operatorului
Condiții generale
Prezentarea produselor, serviciilor care pot fi cumpărate
Categoriile produselor oferite
Prezentarea condițiilor de efectuarea comenzilor
Informații legate de prelucrarea comenzilor
Prezentarea pașilor care trebuie urmăriți pentru efectuarea comenzilor
Informații privind plata produselor / a livrării la domiciliu
Informații legate de livrare la domiciliu
Informații privind costurile de livrare la domiciliu
Anunțul privind preluarea pachetelor
Prezentarea dreptului privind returnarea produsului
Garanție
Valorificarea garanției
Regulile de prelucrare a reclamațiilor
Drepturi de autor
Protecția datelor
Datele operatorului
Denumire: IBO Szivattyú Kft.
Sediu: H-2457 Adony, Calea Dózsa György nr. 5
Cod fiscal: 23353093-2-07
Nr. de ordine în Registrul Comerțului: 07-09-020428
Registrul Comerțului, biroul de eliberări: înregistrat la Registrul Comerțului din Județul Fejér
Limba contractului: Maghiară
Adresa electronică: info@ibo-szivattyu.hu
Nr. tel.: +36 20 395 1670
Persoana de contact: László Tibor
Operator de date cu caracter personal: 04512-0001
Nr. cont bancar: RO91OTPV330000991409RO01
SWIFT cod: OTPVROBU
OTP BANK ROMANIA
Datele providerului de hosting:
UNAS Online Kft.
H-9400 Sopron, str. Major nr. 2.I/15
E-mail: unas@unas.hu
Telefon: +36-99/505-376 (H-CS 9-15h)
Fax: +36-99/505-377
Produsele, serviciile de vânzare
Categorii de produse de vânzare:
Pompe de suprafață
Pompe pentru fântână țeavă
Pompe de scufundare pentru scafandri
Pompe de circulație pentru instalații de încălzire
Pompe pentru hidrofor de apă din gospodărie
Pompe pentru nămol utilizat de scafandri
Pompe combustibil
Rezervoare pentru hidrofor
Întrerupătoare plutitoare
Controler pentru pompe
Pompe pentru toaletă și baie
Accesorii
Clauze generale
În problemele care nu sunt tratate în prezentul Regulament, precum și pentru interpretarea acestuia se vor lua în considerare prevederile Legii nr. V din 2013 privind Codul civil, Legea nr. CVIII din 2001 privind serviciile comerciale electronice și unele probleme legate de societatea informațională, precum și prevederile OG nr. 45/2014 (II.26.) privind contractele încheiate între consumator și întreprindere. Prevederile obligatorii ale reglementărilor invocate sunt obligatorii chiar fără a se stabili în mod expres.
Prezentul Regulament intră în vigoare din data de 15 octombrie 2015 și este valabil până la revocare. Operatorul este îndreptățit să modifice Regulamentul în mod unilateral. Modificările vor fi publicate de Operator pe pagina de web înainte cu 11 (unsprezece) zile de intrarea lor în vigoare. Prin utilizarea paginii consumatorii sunt de acord că toate prevederile legate de utilizarea paginii de web sunt valabile în privința lor.
În cazul în care Utilizatorul va accesa pagina de webshop al Operatorului sau dacă va citi conținutul acestuia – chiar dacă nu este utilizator registrat la pagină - este de acord ca prevederile Regulamentului sunt obligatorii în privința lui. În cazul în care Utilizatorul nu va accepta condițiile nu este îndreptățit la consultarea conținutului paginii de webshop.
Operatorul își rezervă dreptul de a distribui pagina de web, webshopul precum și părți ale acestuia. Este interzisă descărcarea, stocarea sau comercializarea oricăror conținuturi ale paginii web sau părți ale acestuia fără consimțământul scris al Operatorului.
Informații privind efectuarea comenzilor
Produsele prezentate pot fi comandate doar on-line cu livrare la domiciliu prin curier. Prețurile produselor conțin TVA-ul de 27% stabilit de lege, însă nu conțin tariful de livrare. Împachetarea nu presupune costuri suplimentare. Tarifele detailate ale livrării se găsesc în meniul Condiții de livrare.
În cazul prețurilor de promoție Operatorul va informa Utilizatorii despre promoții și durata acestora.
Dvs. puteți naviga între categoriile de produse care pot fi găsite în webshopul pompelor IBO. Dacă accesați o categorie care conține produse puteți găsi scurte descrieri, informații despre prețul și alte caracteristici ale acestora. Dacă doriți să aflați mai multe despre unele produse accesați poza sau denumirea produsului. Astfel veți ajunge la pagina produsului și veți găsi detaliile acestuia.
Procedura efectuării comenzilor
1. Accesând semnul coșului puteți pune produsul în coș.
Produsul se poate pune în coș și fără a vă loga însă pentru efectuarea unei comenzi trebuie să vă logați. Logarea se poate efectua doar dacă sunteți înregistrat. Înregistrarea se găsește la meniul de Înregistrare.
Dacă sunteți un cumpărător înregistrat dar ați uitat parola folosiți opțiunea „am uitat parola”. Dacă introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat vă vom trimite parola pe acesată adresă.
Logarea se va face la meniul Logare. Completați adresa de e-mail și parola de înregistrare și accesați căsuța de logare. Dacă logarea s-a efectuat va apărea adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și căsuța ieșire prin care puteți părăsi webshopul.
2. Conținutul coșului se poate verifica la meniul Coș. Aici veți putea verifica și modifica cantitatea produselor comandate și puteți alege modalitatea de plată și de livrare cea mai avantajoasă, totodată puteți șterge produsul. Există posibilitatea golirii întregului coș. În cazul în care doriți să mai adăugați și alte produse accesați meniul „continuarea cumpărăturilor”. Dacă totul este în regulă și veți decide efectuarea comenzii veți putea finaliza comanda prin accesarea căsuței Casă.
3. După finalizarea comenzii vom trimite pe adresa de e-mail specificată o confirmare automată care va conține datele comenzii. Dacă nu primiți această confirmare sistemul nu v-a acceptat comanda. În aceste situații vă rugăm să ne contactați și vom încerca să remediem problema.
Dacă confirmarea nu va ajunge în termenul specific serviciului comandat dar cel mult în 48 ore de la trimiterea comenzii, Utilizatorul se eliberează de obligațiile de contractare sau cele legate de ofertă. Oferta și confirmarea se vor considera primit de Operator, respectiv de Utilizator la momentul când acesta poate fi accesată de acestea. Operatorul nu este responsabil de lipsa confirmării din motiv că Utilizatorul a dat o adresă de e-mail greșit sau datorită spațiului de stocare a contului Utilizatorul nu mai poate primi mesaje.
După prelucrarea comenzii vom trimite pe adresa de e-mail specificată o confirmare de Încheierea comenzii, livrarea se va efectua numai după această confirmare.
Situația comenzii va putea fi verificată la meniul Urmărirea comenzii până la finalizarea acestuia. Aici veți găsi toate comenzile efectuate pe webshopul pompelor IBO. Toate comenzile vor fi identificate cu un număr unic de comandă.
Înregistrare
În cazul în care veți dori să cumpărați de pe webshopul pompelor IBO, cu ocazia primei cumpărări va trebui să ne dați datele necesare cumpărării, adică numele, datele de facturare și livrare, adresa de e-mail precum și parola necesară pentru logare ulterioară. Cu ocazia înregistrării puteți semnala și dorința de a primi buletine informative. Primirea buletinelor informative poate fi refuzată oricând. Înainte de finalizarea înregistrării este necesară acceptarea condițiilor de înregistrare. Înregistrarea va fi confirmată prin e-mail. Cumpărătorul este obligat să aibă grijă de confidențialitatea parolei oferite. În cazul în care în urma înregistrării numele de utilizator și parola cumpărătorului va ajunge fără drept în posesia unor terțe persoane Operatorul nu-și asumă responsabilitatea pentru pagubele sau dezavantajele născute din acest fapt. Prin completarea adresei de e-mail utilizatorii își dau acordul la primirea de mesaje cu caracter tehnic. Datele de înregistrare vor fi șterse la cerere de către operator. Din motive de siguranță cererea de ștergere va deveni valabilă doar la confirmarea cererii, astfel se poate evita ca o persoană străină să vă șteargă intenționat sau din greșeală din sistem.
Înregistrarea este identificată prin adresa de e-mail, astfel orice adresă de e-mail se poate înregistra doar o singură dată. Înregistrarea nu presupune nicio obligație!
Prelucrarea comenzilor
Prelucrarea comenzilor se efectuează zilnic între orele 9-16.
Efectuarea de comenzi este posibilă și în afara programului de mai sus, în cazul efectuării unor comenzi după expirarea programului de lucru, acestea vor fi prelucrate în ziua următoare.
Termenul general de onorarea comenzilor, în cazul produselor aflate pe stoc, este de 2-4 zile de la primirea confirmării. În cazul produselor care nu sunt pe stoc termenul este de 5-10 zile. În cazul în care produsul nu se află pe stoc nici la producător, precum și în cazul produselor care sunt importate de noi, din cauza transportului internațional, termenul poate fi și mai lung (3-4 săptămâni).
Pozele afișate pe pagina produsului pot fi diferite de realitate, în unele cazuri au rolul doar de a ilustra. Societatea noastră nu-și asumă răspunderea pentru eventualele schimbări neanunțate ale caracteristicilor tehnice ivite din cauza furnizorului sau din cauze neimputabile acestuia.
Ne rezervăm dreptul de a renunța în parte sau în totalitate la comenzile confirmate. Executarea parțială este posibilă doar cu acordul persoanei care efectuează comanda! În cazul achitării anticipate a prețului vom returna banii.
Modalitatea de plată a produsului / a cheltuielilor de livrare
Modalitatea de plată a produsului comandat:
1. prin transfer bancar: în cazul în care comanda a fost confirmată, în mesajul de confirmare veți găsi numărul contului nostru bancar și numărul comenzii care trebuie menționată cu ocazia efectuării transferului. Produsul va fi predat curierului doar în momentul în care suma va apărea pe contul nostru (de obicei a doua zi dimineața).
2. plata cu ramburs: Produsul se va livra de societatea GLS la adresa specificată de dvs., iar prețul va trebui achitat în numerar curierului. În cazul comenzii cu plata cu ramburs, la cheltuielile de transport se va calcula și taxa de ramburs în valoare de 10 RON.
3.Plata on-line cu card:
Magazinul nostru Web propune cumparatorilor, cardul bancar securizat oferit de BORGUN/SIMPLE. Pentru platitorii cu card, BORGUN/SIMPLE se ofera servicii suplimentare metodelor cunoscute anterior, cu ajutorul lor puteti efectua tranzactii mult mai simplu si rapid, iar serviciul suplimentar fac tranzactiile on-line mai confortabile si urmaribile.
Datele sunt protejate de standardele internationale relevante, audiate de sistemele de securitate.
Procesul de plata:
1. Faceti clic pe butonul '' Finalizeaza comanda'' si veti fi transferati pe pagina de plata BORGUN/SIMPLE unde cu completarea datelor a cardului, porneste tranzactia.
2. Dupa introducerea datelor de card, va rugam sa verificati daca datele sunt corecte.
3. Sistemele de prelucrare a bancii va incepe procesarea tranzactiei.
4. Veti fi informat cu privire la rezultatul de plata prin e-mail, precum veti fi redirijat pe pagina magazinului nostru web
Carduri acceptate: MasterCard / Maestro / Visa / Visa Electron / American Express
ATENTIE!! Nu toate tipurile de carduri Visa Electron si Maestro emise de banci, pot efectua plati on-line. Va rugam sa verificati la banca emitentul cardului.
Informatii suplimentare despre plata securizata cu card de credit, puteti gasi pe pagina BORGUN/SIMPLE.
În cazul plății cu ramburs prețul produsului comandat se va plăti curierului în momentul preluării coletului. În cazul plății prin bancă vă rugăm să virați banii în contul bancar indicat. În cazul plății anticipate prin bancă sau prin card, pachetul se va pregăti după ce prețul va intra în contul nostru bancar. Prețul final va conține toate cheltuielile conținute de centralizatorul comenzii și de confirmare. Factura și certificatul de garanție o veți găsi în pachet. În momentul primirii coletului vă rugăm să procedați la verificarea acestuia, iar în cazul detectării unor defecțiuni al produsului solicitați încheierea unui proces-verbal și refuzați preluarea coletului. Nu putem accepta reclamații ulterioare, fără proces-verbal.
Taxele de livrare
- Dacă valoarea comenzii este între 0-350 RON – Taxa de livrare este de: 35 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 351-850 RON – Taxa de livrare este de: 40 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 851-1700 RON – Taxa de livrare este de: 52 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 1701-2300 RON – Taxa de livrare este de: 65 RON
- Dacă valoarea comenzii este între 2301-3500 RON – Taxa de livrare este de: 80 RON
- Dacă valoarea comenzii va depăși suma de 3501 RON – Nu se percepe taxă de livrare.
- În cazul unor comenzi cu plată cu ramburs la cheltuielile de livrare se va adăuga o taxă de ramburs de 10 RON.
Termen de livrare
În cazul produselor aflate pe stoc este de 2-4 zile. Dacă produsul nu se află pe stoc termenul este de 5-10 zile.
Dacă produsul nu se află pe stoc nici la producator, ori în cazul unor produse care sunt importate de noi, din cauza transportului internațional, termenul poate fi și mai lung (3-4 săptămâni).
Informații privind livrarea la domiciliu
Comenzile efectuate de pe webshopul pompelor IBO vor fi executate de societatea de curierat GLS. Livrarea pachetelor se va efectua în zilele lucrătoare între orele 8-17. În cazul în care dvs. nu vă aflați la domiciliu în acest interval orar ar fi recomandabil (dacă este posibil) să ne dați adresa de la locul de muncă.
Anunțul privind preluarea pachetelor
Vă rugăm să efectuați comanda doar în cazul în care la momentul preluării pachetului aveți posibilitatea achitării prețului către curier! În cazul unor pachete nepreluate, trimise înapoi, prețul de ramburs va fi suportat de cumpărător, retimiterea va fi posibil doar în urma achitării anticipate a prețului. Cheltuielile de transport a pachetelor nepreluate vor fi suprtate de cumpărător!
Returnarea produsului
În baza prevederilor Directivei nr. 2011/83/UE precum și a OG nr. 45/2014 (II.26.) privind regulile contractelor dintre consumator și societate, Consumatorul poate renunța la contract și returna produsul comandat în termen de 14 zile de la preluarea acestuia. În lipsa informării despre această prevedere Consumatorul își poate exercita dreptul de renunțare timp de 1 an.
Consumatorul își poate exercita dreptul de renunțare și în termenul dintre încheierea contractului și preluarea produsului.
Termenul de renunțare se va termina la expirarea celor 14 zile calculate de la preluarea produsului de către Cumpărător sau de o terță persoană desemnată de acesta, diferit de curier.
Cheltuielile de ramburs al produsului vor fi suportate de cumpărător, societatea nu și-a asumat suportarea acestor cheltuieli.
În cazul exercitării dreptului de renunțare Cumpărătorul nu are alte obligații de plată în afară de cheltuielile de returnare ale produsului, însă Operatorul va putea pretinde suportarea pagubelor cauzate prin utilizarea neconformă al produsului.
Dreptul de renunțare nu se poate exercita în cazul unor produse care nu sunt prefabricate, care s-au efectuat în baza dispozițiilor sau la solicitarea expresă al compărătorului sau în cazul produselor personalizate.
Cumpărătorul de asemenea nu-și poate exercita dreptul de renunțare
a. în cazul unor contracte care au ca obiect efectuarea unor servicii, după prestarea în întregime a serviciilor respective, dacă vânzătorul a procedat la prestarea serviciului după obținerea prealabilă a consimțământului cumpărătorului și acesta are cunoștință de faptul că în urma prestării serviciului își pierde dreptul de renunțare;
b. în cazul unor produse sau servicii în cazul cărora întreprinderea nu poate influența prețul sau tariful, și în termenul de renunțare depinde de fluctuații;
c. în cazul unor produse perisabile sau care își păstrează valabilitatea pe o perioadă foarte scurtă;
d. în cazul unor produse împachetate care din motive de igienă sau de protecția sănătății nu pot fi returnate după desfacere;
e. în cazul unor produse care în urma predării se va uni în mod inseparabil cu alte produse;
f. în cazul unor băuturi alcoolice a căror preț nu poate fi influențat de vânzător și depinde de fluctuațiile pieței și a cărei preț s-a stabilit de părți cu ocazia încheierii contractului dar executarea contractului se va face doar după treizeci de zile de la încheierea acestuia;
g. în cazul unor contracte de întreprindere în cazul cărora întreprinderea va contacta cumpărătorul la solicitarea expresă a acestuia în vederea efectuării unor lucrări de mentenanță;
h. în cazul unor înregistrări audio sau video, ori software pentru calculator a căror ambalaj a fost desfăcut de consumator după preluare;
i. în cazul unor ziare, reviste și periodice, cu excepția contractelor privind abonamentele la acestea;
j. în cazul unor contracte încheiate la licitații publice;
k. în cazul contractelor de cazare, cu excepția celor referitoare la servicii de locuință, a contractelor de transport, închiriere de autovehicule, servicii legate de activități de alimentație sau de timp liber, dacă în contract s-a stabilit o dată limită sau un termen pentru executare;
l. în privința conținutului de date digitale oferite fără un suport fizic, dacă întreprinderea a început executarea în baza acordului consumatorului exprimat în prealabil și dacă în același timp cu exprimarea acordului consumatorul a declarat că a înțeles că în urma începerii executării va pierde dreptul de renunțare.
În baza prevederilor legale de mai sus, în urma returnării produsului, Operatorul va rambursa prețul, inclusiv cheltuielile de transport, de îndată dar cel târziu în termen de 14 zile.
Returnarea se va efectua în modalitatea aleasă pentru plata prețului, în afară de cazul în care Cumpărătorul își dă acordul expres pentru utilizarea unei alte modalități de plată; Cumpărătorul nu va suporta cheltuieli suplimentare datorate modalității de rambursare.
Consumatorul este obligat să returneze sau să predea produsele la adresa Operatorului fără întârizeri nemotivate dar nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea către Operator a notificării privind renunțarea.
În cazul unor renunțări exprimate în scris Consumatorul poate trimite declarația de renunțare în termen de 14 zile.
Consumatorul respectă termenul dacă a procedat la returnarea produsului/produselor înainte de expirarea celor 14 zile.
Operatorul nu este obligat să ramburseze Consumatorului cheltuielile suplimentare ocazionate de apelarea la un mod de transport mai costisitor decât cel mai ieftin folosit de obicei de Operator.
Consumatorul va suporta doar cheltuielile directe ale returnării produsului cu excepția cazului în care întreprinderea și-a asumat suportarea acestor cheltuieli.
Consumatorul va răspunde pentru devalorizarea produsului doar în cazul în care acesta se datorează folosirii neconforme naturii, caracteristicilor și funcționării acestuia.
Operatorul are dreptul de a întârzia rambursarea prețului până ce nu a primit marfa, ori Consumatorul nu oferă dovada trimiterii acestora: dintre cele două variante se va lua în considerare data anterioară.
În cazul în care Consumatorul dorește să se folosească de dreptul său de renunțare, acesta o poate face în scris la adresele de contact specificate (chiar prin completarea fișei/declarației-model atașate) sau prin telefon. În cazul anunțării prin poștă se va lua în calcul data expedierii, iar în cazul anunțului prin telefon data efectuării apelului. În cazul anunțului în scris prin poștă expedierea se va face prin trimitere recomandată cu mențiunea de colet. Produsul comandat se poate returna Operatorului prin poștă sau prin intermediul unei firme de curierat.
Consumatorul trebuie să aibă deosebită grijă la utilizarea conformă a produsului, deoarece pagubele rezultate din folosirea neconformă vor cade în sarcina acestuia! În termen de paisprezece zile de la returnarea produsului Operatorul va rambursa prețul împreună cu cheltuielile de transport în contul bancar specificat de Consumator.
OG nr. 45/2014 privind reglementarea detailată a contractelor dintre consumator și întreprindere se poate accesa aici.
Directiva nr. 2011/83/UE emisă de Parlamentul European și Comisie se poate accesa aici.
Consumatorul poate contacta Operatorul și cu alte reclamații pe adresele de contact specificate în prezentul Regulament.
Dreptul de renunțare nu poate fi exercitată de întreprinderea sau persoana care acționează în cadrul profesiei sau a activității sale comerciale.
Garanție
Pe produsele cumpărate oferim o garanție de 12-24 luni în funcție de produs. În baza certificatului de garanție cumpărătorul are dreptul la repararea gratuită a produsului defectat în termenul de garanție. Reparațiile garanțiale cuprind defecțiunile de fabricație. Condițiile de valorificarea garanției sunt valabile doar cu respectarea condițiilor enumerate în ghidul de utilizare a produsului.
În cazul defectării produsului veți putea afla detalii la adresa și numărul de telefon specificat pe certificatul de garanție sau la adresele noastre de contact.
Cheltuielile de transport până la punctul de service cad în sarcina consumatorului. Produsul defectat se poate trimite și la punctul de service al webshopului nostru din Sat Lisnau Nr 190/a Jud.Covasna,com Ozun,cod 527132. Pachetele expediate cu plata cu ramburs a expedierii nu vor fi ridicate de noi, acestea se vor returna expeditorului!
Detalii despre regulile de garanție:
Garanția de bună execuție
În ce cazuri poate Cumpărătorul valorifica dreptul său de garanție de bună execuție?
Cumpărătorul are dreptul de a valorifica garanția obligatorie potrivit prevederilor Codului civil pentru executarea neconformă din partea societății care operează webshopul.
Ce drepturi are Consumatorul în baza garanției de bună execuție?
În baza garanției de bună execuție Consumatorul poate alege între următoarele: poate solicita repararea sau înlocuirea cu excepția cazului în care opțiunea aleasă de Consumator este imposibil de executat sau este mult mai costisitor decât celelalte variante. Dacă nu a solicitat sau nu putea solicita repararea sau înlocuirea poate cere reducerea contraprestației sau poate proceda la repararea defecțiunii pe cheltuiala întreprinderii ori – în ultimul rând – poate renunța la contract. Consumatorul poate trece de la o opțiune la alta însă cheltuielile ocazionate de schimbare vor fi suportate de acesta cu excepția cazului în care schimbarea este justificată sau acesta se datorează culpei întreprinderii.
Termenul în care Cumpărătorul își poate valorifica garanția de bună execuție.
Consumatorul este obligat notifice defecțiunea de îndată dar nu mai târziu de două luni de la data constatării. Totodată vă atragem atenția că peste termenul de prescripție de doi ani de la încheierea contractului nu mai puteți valorifica garanția de bună execuție.
Față de cine se valorifică garanția de bună execuție?
Garanția de bună execuție se valorifică față de întreprindere.
Ce alte condiții trebuie îndeplinite pentru valorificarea garanției de bună execuție?
În afară de obligația de comunicare a defecțiunii în termen de șase luni de la executare, în cazul în care Consumatorul face dovada că produsul sau serviciul a fost asigurat de întreprinderea care operează webshopul. Peste termenul de șase luni de la executare Consumatorul este obligat să facă dovada că defecțiunea a existat și în momentul executării.
Garanția de conformitate
În ce cazuri puteți valorifica garanția de conformitate?
În cazul defecțiunii bunurilor (produselor) mobile Consumatorul poate alege între garanția de bună execuție și garanția de conformitate.
Ce drepturi conferă garanția de conformitate?
În baza garanției de conformitate Consumatorul poate cere repararea sau înlocuirea produsului.
În ce cazuri este defect produsul?
Produsul este defect în cazul în care acesta nu corespunde cerințelor de calitate aflate în vigoare la data punerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile prezentate de fabricant prezentate în descrierea produsului.
Care este termenul de valorificare a garanției de conformitate?
Consumatorul își poate valorifica garanția de conformitate în termen de doi ani de la data punerii în funcțiune de către Consumator. După expirarea acestui termen Consumatorul va pierde această garanție.
Față de cine și în ce condiții poate fi valorificată garanția de conformitate?
Garanția de conformitate poate fi exercitată doar față de fabricantul sau furnizorul bunului mobil. În cazul garanției de conformitate defecțiunea produsului trebuie dovedită de Consumator.
Care sunt cazurile în care fabricantul (furnizorul) este exonerat de obligația de garanție de conformitate?
Fabricantul (furnizorul) este exonerat de garanția de conformitate dacă poate dovedi că:
- produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale comerciale, sau
- la momentul respectiv datorită stării de dezvoltare a științei și a tehnicii defecțiunea respectivă nu putea fi detectată sau
- defecțiunea produsului se datorează respectării unor prevederi legale sau dispozițiilor unor autorități.
Fabricantul (furnizorul) trebuie să justifice doar un singur motiv.
Vă atrag atenția că nu puteți valorifica garanție de bună execuție și garanție de conformitate în același timp pentru una și aceeași defecțiune. În cazul valorificării cu succes a garanției de conformitate vă mai puteți valorifica garanția de bună execuție față de fabricant pentru produsul schimbat sau reparat.
Garanție
În ce cazuri poate Consumatorul valorifica garanția de bună execuție?
În baza prevederilor OG nr. 151/2003 (IX.22.) privind garanția de bună execuție obligatorie pentru produsele de lungă durată, întreprinderea care operează webshopul are obligația de garanție.
Ce drepturi are Consumatorul și în ce termene trebuie valorificate în baza garanției?
Termenul de garanție este de un an. Termenul începe de la predarea produsului către consumator, sau dacă punerea în funcțiune se efectuează de distribuitor sau persoana desemnată de acesta, termenul începe să curgă de la data punerii în funcțiune.
În ce cazuri este exonerată întreprinderea de obligația de garanție?
Întreprinderea este exonerată de obligația de garanție doar în cazul în care acesta poate dovedi că defecțiunea a intervenit după executare. Vă atragem atenția că nu puteți valorifica în același timp garanție de bună execuție și garanție de conformitate pentru aceeași defecțiune, însă drepturile conferite de garanție sunt valabile pentru Consumator în mod independent de drepturile prevăzute la garanția de bună execuție și de conformitate.
Operatorul nu are obșigație de garanție pentru defecțiunile datorate uzurii obișnuite, respectiv pentru defecțiuni intervenite din folosirea culpabilă, efecte diferite de cele definite, sau orice alte defecțiuni datorate folosirii neconforme după trecerea răspunderii.
PROCEDURA ÎN CAZ DE VALORIFICARE A GARANȚIEI
Înțelegerile părților din contractul dintre întreprindere și consumator nu pot fi diferite față de prevederile directivei dacă acestea sunt în defavoarea consumatorului.
Consumatorul are doar obligația de a face dovada încheierii contractului (cu factura sau doar cu chitanța).
Întreprinderea este obligată să încheie proces-verbal despre cererea consumatorului de valorificare a garanției.
Copia procesului-verbal trebuie pusă de îndată la dispoziția consumatorului care va semna dovada înmânării.
În cazul în care întreprinderea nu poate da un răspuns în privința acceptării cererii de valorificare a garanției – în cazul refuzului motivul acestuia și totodată despre posibilitatea de a se adresa unui mediator – trebuie să-și comunice poziția către consumator în termen de cinci zile obținând și dovada acestei comunicări.
Întreprinderea este obligată să păstreze procesul-verbal timp de trei ani de la data încheierii acestuia și să-l prezinte autorității care procedează la verificarea acestuia.
Întreprinderea trebuie să depună eforturi pentru efectuarea reparației sau a înlocuirii în termen de cel mult cincisprezece zile.
DIVERSE
Pentru executarea obligațiilor sale operatorul poate contracta colaboratori. Pentru nelegalitățile săvârșite de acestea va răspunde ca și pentru propria faptă.
În cazul în care oricare dintre prevederile prezentului Regulament devin nevalabile, nelegale sau imposibile de executat, acest fapt nu va atrage nevalabilitatea, nelegalitatea sau neexecutarea celorlalte prevederi.
În cazul în care Operatorul nu-și exercită drepturile conferite de Regulament acesta nu înseamnă că a renunțat la dreptul respectiv. Orice renunțare la un drept este valabil doar în baza unei declarații de renunțare. Faptul că Operatorul nu ține neapărat de respectarea unei prevederi esențiale ale Regulamentului nu înseamnă că renunță la dreptul ca în viitor să pretindă respectarea riguroasă a respectivei prevederi.
Diferendele între Operator și Consumator vor fi rezolvate pe calea tratativelor.
ORDINEA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR
Scopul webshopului nostru este de a onera toate comenzile în cantități și calități corespunzătoare spre satisfacerea clientului. În cazul în care Consumatorul are totuși nemulțumiri în privința contractului sau a executării acestuia își poate comunica reclamația prin numărul de telefon, adresa de e-mail specificate mai sus sau prin corespondență.
Operatorul va proceda la examinarea și la rezolvarea reclamației verbale. În cazul în care consumatorul nu este de mulțumit de rezolvarea reclamației sau rezolvarea acestuia nu este posibilă, Operatorul va încheia un proces-verbal care va conține reclamația și poziția lui față de acesta și va preda cumpărătorului o copie a acestuia.
În cazul reclamației scrise Operatorul va răspunde întermen de 30 de zile. În cazul unui răspuns negativ va oferi o motivare. Opratorul va păstra timp de cinci ani copia procesului-verbal și a răspunsului și va prezenta autorităților competente cu verificarea acestuia.
Vă informăm că în cazul respingerii reclamației vă puteți adresa instanței sau a unui complet de mediere la adresele de contact de mai jos.
În vederea rezolvării diferedelor Operatorul se va adresa completului de mediere.
Se va putea adresa și Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului:
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
Adresa: 1088 Budapesta, B-dul József nr. 6
Adresa poștală: 1428 Budapesta, Cp.: 20
Coordinatele GPS: X 19,071 Y 47,496
Nr. telefon centrală: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
Sau la organele teritoriale:
Biroul Guvernamental al Județului Fejér
Oficiul de Aprobări Tehnice și de Protecția Consumatorului, Biroul Protecția Consumatorului
Șef oficiu: Schneider Istvánné
Șef birou: dr. Czifra Judit
Adresă: 8000 Székesfehérvár, P-ța Piac nr. 12-14
Adresa poștală: 8050 Székesfehérvár, Cp.: 936
Nr. telefon: +36 22 501 751, +36 22 501 626
Telefax: +36 22 501 627
E-mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
Punct relații clienți:
Luni – joi 8.00 – 12.00; 13.00 – 15.30
Vineri 8.00 – 13.00
Lista birourilor teritoriale ale Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor:
http://www.nfh.hu/teruleti
Dacă aveți reclamații vă puteți adresa următorului complet de mediere:
Completul de Mediere al Județului Fejér
Adresa: 8000 Széesfehérvár, P-ța Hosszúsétatér nr. 4-6
Nr. telefon: (22) 510-310
Fax: (22) 510-312
Nume: Kirst László
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Aici veți găsi lista completelor de mediere din Ungaria:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
Completul de mediere este competent să procedeze la rezolvarea diferendelor între întreprindere și consumator în afara cadrului procesual al instanțelor de judecată. Sarcina completului de mediere este de a obține o înțelegere între părți, iar în caz de nereușită să decidă asupra asigurării simplificată, rapidă, eficientă și ieftină a drepturilor consumatorilor. Completul de mediere oferă informații despre drepturile consumatorului și obligațiile operatorului la solicitarea consumatorului sau al Operatorului.
În cazul unor diferende transfrontaliere legate de un contract online de vânzare-cumpărare sau contract online de prestări servicii părțile se vor adresa completului de mediere de pe lângă camera de comerț al capitalei.
Operatorul este obligat să coopereze în procedurile de mediere. În acest sens, în cadrul procedurii de mediere, este obligat să-și trimită întâmpinarea și la audiere să asigure prezența persoanei mandatate să încheie tranzacția. Dacă întreprinderea nu-și are sediul sau reședința pe raza camerei în cadrul căruia funcționează completul de mediere, obligația de cooperare a întreprinderii se referă la oferta de a încheia o tranzacție scrisă în acord cu nevoile consumatorului.
DREPTURI DE AUTOR
Din moment ce pagina ibo-pompa.ro se califică o operă protejată de drepturile de autor, orice descărcare a conținutului paginii ibo-pompa.ro sau a unor părți din acesta (multiplicarea), republicarea, folosirea în orice altă modalitate, stocarea electronică, prelucrarea și comercializarea fără consimțământul scris al Operatorului este interzisă.
Preluarea de materiale de pe pagina ibo-pompa.ro sau din baza de date a acesteia se poate efectua doar prin menționarea paginii, chiar și cu acordul scris al operatorului.
Operatorul își rezervă toate drepturile în privința tuturor elementelor serviciilor sale, a numelor de domain, a numelor secundare derivate din numele principale de domain precum și a suprafețelor de reclamă pe internet.
Este interzisă adaptarea, decriptarea conținutului paginii ibo-pompa.ro sau a unor părți din acesta; înființarea nedreaptă a unor utilizatori sau parole; utilizarea oricăror aplicații prin care se poate modifica sau indexa pagina ibo-pompa.ro sau a unor părți ale acesteia.
Denumirea ibo-pompa.ro este protejat de drepturile de autor, utilizarea acesteia în afară de referire este posibilă doar în baza acordului în scris al Operatorului.
Utilizatorul ia la cunoștință că utilizarea fără autorizație dă dreptul Operatorului la despăgubiri. Valoarea despăgubirilor este de 50.000 forinți pe fiecare poză și 20.000 forinți pe cuvânt, suma fiind valoarea brută. În cazul încălcării drepturilor de autor Operatorul va proceda la atestarea notarială a faptului a căror cheltuieli vor fi de asemenea suportate de cel care a săvârșit nelegalitatea.
PROTECȚIA DATELOR
Informarea privind protecția datelor se poate accesa pe pagina: http://www.ibo-szivattyu.hu/adatvedelem
Adony, 15 octombrie 2015